Instruktionsvideoer

 

1) Hvad kan data bruges til?

2) Profil - hvordan styres hvilke personer der ses i et firma

3) Hvordan findes de rette personer i et firma

4) Kampagner: Hvordan findes personer på tværs af firmaer

5) To-Do´s hvordan "efterbehandles" data.

5) FAQ

 

1) Overblik - hvad kan data bruges til? 

I filmen til højre får du overblikket over hvilke målrettede salgs- og marketingindsatser data kan bruges til.

 

 

 

 

2) Profil - hvordan styrer du hvilke personer der ses?

I filmen til højre gennemgåes det, hvordan vi researcher firmaer og kontaktpersoner samt hvordan du vælger hvilke personer du vil se, når du slår op på et firma. 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) Hvordan findes de rette personer i et firma? 

I filmen til højre gennemgåes det, hvilke oplysninger om et firma, du kan få adgang til, og hvordan du kan vælge de rette kontaktpersoner i firmaer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) Kampagner - hvordan findes personer på tværs af firmaer? 

I filmen til højre gennemgåes kampagnemodulet. Hvordan du kan finde og vælge de rette personer i forskellige firmaer. 

 

 

 

 

 

 

 

 

5) Efterbehandling.  

I filmen til højre gennemgåes systemets funktionalitet til efterbehandling af data.

Tip: for at undgå at fylde eget CRM-system med personer som der ikke er etableret en relation med (og som man derfor ikke opdager skifter job), er det smarteste ofte at vente med at oprette personer i eget CRM indtil efter en relation er skabt. I filmen ses hvordan man kan registrere interaktion.

Fordelene er :

  • Man fylder ikke eget CRM-system med invalid data
  • Der bruges kun "admin-tid" når det er højest nødvendigt. 
  • Dine notater "flytter med" når person skifter job 

 

 

 

 

 

4) FAQ.  

Jeg kan ikke finde et firma 

Firmaer/organisationer staves nøjagtigt som i CVR-registret. Tjek evt. det navn du forsøger at finde på cvr.dk. Du kan også søge på CVR-numre.

Firmaer/organisationer med > 20 ansatte er i databasen, men der kan ske fejl. Send firmanavnet til info@therightpeople.dk - så fixer vi det, hvis vi har misset et.

 

Jeg kan ikke finde en person 

Tjek om dine indstillinger under Profil passer til den person du søger efter (hvis du vil se en salgschef, skal der være hak i salg).

Skulle vi have overset en person/et jobskifte, så skriv til os på info@therightpeople.dk så fixer vi det. 

 

Hvordan holder I data opdateret? 

Et team af researchere arbejder kontinuerligt med vedligehold/berigelse. F.eks med nyhedsbreve fra brancher, nyheder i medier, nye job-annoncer etc. Data opdateres også ved leverance til kunder (så nogle - de mere populære - vil være bedre opdaterede end andre). Vi bruger gerne researchtid, på dem, der er vigtige for vores kunder, så skriv gerne til os, hvis du har et ønske.  

 

Hvordan får jeg en liste af personer?

Her bruger du kampagnemodulet. Se film med hvordan du udvælger firmaer/personer her (skal linke til den 3. film der er loadet ovenfor).

Hvordan laver jeg en LinkedIn-kampagne til personer på en liste.

I LinkedIn/Advertise, vælges "matched audience" - choose from file. Filen med data skal have et bestemt format. Ring - så hjælper vi (u/b). 

 

Hvordan får jeg data ind i mit CRM-system? 

I stort set alle CRM-systemer har man mulighed for at importere data om firmaer og om kontaktpersoner via en import-funktionlaitet. Man kan ofte også "export for reimport" så data kommer ud, kan beriges/renses og derefter reimporteres. Ring 72 220 228, hvis du har brug for hjælp.

Vi har en direkte forbindelse (API) med nogle CRM-systemer, så vores data præsenteres direkte i CRM-systemets brugerinterface, og at man derfra kan ælge og overføre data.

Der findes 3. parts software (f.eks Zapier.com), som kan fungere som "bindeled". Man kan f.eks lave en Zapp, som efter opload af data i et Google-sheet opretter (op opdaterer) data i dit CRM automatisk. Se f.eks mere om muligheder med hubspot her. Kontakt os også hvis du gerne vil tale med en der har erfaring/bruger dette. 

 

Hvilken data bør jeg opbevare hvor?  

Det er åbenlyst at data om dem, der er skabt en relation med (og som du skal tale/skrives ved med igen) opbevares i eget CRM, men der er nogle ulemper ved at opbevare data om "afslag". Når ikke du taler/skriver med person, opdages jobskifte ikke, og du ender med data du ikke (altid) kan stole på. "Afslag" kan opbevares i TRP-databasen, som "post-it-note" på person, som flytter med, når person skifter job. Fortryder du det set-up, kan du altid udtrække og indlæse det igen (det holdes bare opdateret). Ring gerne for en snak om det bedste setup, og hvis du vil se hvordan du kan tage højde for dine afslag i din fremtidige Lead-udvælgelse. Der er mere info om hvordan det fungerer i filmen her (link til den 4 film - Efterbehandling film her på siden). 

 

Svar på spørgsmål

Skriv en mail til os på
info@therightpeople.dk
eller ring på 72 220 228

The Right People A/S
CVR: 33752873
Havnegade 29
5000 Odense C

Tak

Du vil blive kontaktet hurtigst muligt

The form contains errors

  • {{validation.errorMessage}}

Get social with The Right People